Urare

Mate, te muşcă lumea de cur, ce s-a întâmplat? Nimic nou, bă. Şi sunt tot ăia de mă pupau înainte. Era inevitabil. Şi cineva a dat undo la ”maestrul wordpressului”. Cică gata, până aici mi-a fost. Scriu cu greşeli. ŞI de-al dracu’ ce sunt o să le las acolo unde sunt. Anunţ un mare concurs: cine caută prin postările de dinainte de februarie 2022 şi găseşte cel puţin 50 de greşeli, fie că vorbim despre litere sau cuvinte lipsă, prepoziţii greşite şamd; acelei persoane îi fac cinste cu un JB. Vineri, la 18:00, la Prestij. Pentru cine nu mă place…

9 gânduri despre „Urare

  1. nostrastella

    …..
    ″Ce ştii tu despre ce făceam sau nu făceam eu, femeie sărmană în logos?! Când ai început să mă citeşti, n-auziseşi de mai bine de jumătate dintre autorii menţionaţi de mine. Şi, între noi fie vorba, nu s-a schimbat nimic de atunci. Crezi tu că te poţi confrunta-n vorbe cu mine?! Ha-ha-ha!″

    ha haa haaa! clar că da, zic și io. Vezi tu…
    Ce, sau.. cum scrii tu, nu-i la îndemâna oricui. Pot încerca mulți, crezând că, wtf! n-o fi mare scofală. Serios?!
    Ăștia-s parte din cei care se cred educați. Iar dac-au mai și scris vreo carte pe care au citit-o vreo doi proști, prind curaj și se cred (cxum altfel) numaidecât și scriitori. Sictir și scuze. Dar Mă(sîc!) leși?!
    Btw! Educația nu-i nicidecum adjuvantul inteligenței. Asta o ai au ba! Iar tu o ai din plin. Mirearea e că nici măcar nu te forțezi să te prezinți ca scriitor. Și culmea… poate nu-i fi… Că nu vrei! Dar filozof ești, și te iubesc așa cum ești.

    Iar că zâna îmbătrânește urât… eu i-am spus-o demult.
    Problema e căși fără rost. Păcat.

    … tu scrie doar. eu o să fiu aici.

    ps. nu ai nimic de demonstrat nimănui, crede-mă

    … va urma

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
      1. Arca lui Goe

        Platonic, presupun. 🙂

        Dar… din aceasta idilă surprinzătoare se naste o legitimă întrebare: Ste-la este aici, secretară sau vestală? sau, altfel zis, într-o altă dez-ordine de idei, care-ar fi fiind, asadar, natura acestei întreprinderi non-profit? 🙂

        Apreciază

  2. nostrastella

    Castule,

    te muşcă lumea de cur ca de baclava.
    Cu sughițuri și șters pe buze, nu alta!

    Într-o felurime demnă de tangoul miserupiștilor (cu dileme existențiale înspre armonia(?) dintre filosofia artei și filosofia trăirilor estetice; „obiect” vs „subiect”) mai toți se cacă pe ei pentru a te acuza de tot și toate. Un răspuns corect la aporiile ce le guvernează mintea și sufletul.. e .. același:

    FUCK YOU GUYS!!!

    … Așteptându-L pe Godot de ceva vreme, ce să facă și ei?!
    Te mușcă de cur. Ș-atât. Că doar n-așa? au proteze performante. Fie.
    S-or toci și astea. Protezele, invidia ori gâlma castaniană din gâtul lor aristocrat, ura sau temerile… Or trece toate.

    Tu scrie.
    Doar povestea rămâne!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu